dimarts, 4 de juny del 2019

FINS AVIAT!





FINS AVIAT!
No és fàcil acomiadar-se després de 30 anys. Però, amics, el temps passa, i ara em toca jubilar-me. Sento una mica de nostàlgia, i també, per què no dir-ho, tristesa.  L’empresa ha estat la meva segona llar, i els meus companys, la meva segona família. 
Però també sento alegria pel bons records:  el caliu de l’amistat, els èxits compartits, l’afany de superació... Ha estat un privilegi treballar amb l’equip de Mobinsa.
Agraeixo profundament a  totes les persones amb les què m’he relacionat al llarg d’aquests anys el vostre afecte i col·laboració. He de dir que més que companys, us considero amics.
Per últim, mil gràcies pel meravellós regal . Sí que em coneixeu bé...!
Espero veure-us a la tornada del viatge a Liverpool!

9 comentaris:

  1. Albert, la nostàlgia és bona i també queda entra nosaltres que sempre recordarem les bones estones compartides, el teu suport i col·laboració quan feia falta, la teva veterania i experiències a l'empresa a l'hora de donar un consell... gràcies. I no cal dir que podem quedar per compartir una bona estoneta fen una beguda quan calgui. Disfruta i fes coses maques que t'agradin i que fins ara no tenies prou temps per fer-les.

    ResponElimina
  2. molta bona sort Albert espero que tu hagis passat molt be a la nostra empresa, nosaltres ens em rigut molt amb tu i ens ho em passat molt be . . nosaltres tambe et volem veure despres del teu viatge.
    MOLTES GRACIES ALBERT

    ResponElimina
  3. molta bona sort Albert espero que tu hagis passat molt be a la nostra empresa, nosaltres ens em rigut molt amb tu i ens ho em passat molt be . . nosaltres tambe et volem veure despres del teu viatge.
    MOLTES GRACIES ALBERT . SOC L'ERNEST

    ResponElimina
  4. Albert, la nostàlgia és bona i també queda entra nosaltres que sempre recordarem les bones estones compartides, el teu suport i col·laboració quan feia falta, la teva veterania i experiències a l'empresa a l'hora de donar un consell... gràcies. I no cal dir que podem quedar per compartir una bona estoneta fen una beguda quan calgui. Disfruta i fes coses maques que t'agradin i que fins ara no tenies prou temps per fer-les.
    T'estimem, Eulàlia

    ResponElimina
  5. Estig mol conten de ve compartir mols anys en tu,espero en la nova vida de jubilat pugis disfrutarlo mols anys.
    Espero trobarse algun dia per trobarse i parla un rato
    MOltes gracias albert. Soc josep maria vidal

    ResponElimina
  6. Albert,

    Mucha suerte en esta nueva etapa.
    Para el despertador y disfruta de los momentos felices que la vida nos sigue regalando.

    Un abrazo de tu compañera Carme.

    ResponElimina
  7. Albert, company i amic. T'ha arribat la jubilació i ens has de deixar. Et desitjo que la disfrutis molt i alhora no ens olvidis a nosaltres perqué els que ens quedem a l'empresa no ho farem. elteu record queda. Ets una persona excel.ent i no et volem perdre del tot. Tots T'estimem. Pilar

    ResponElimina
  8. Hola Albert ,primer de tot felicitar-te per la teva decició que ser que ha estat molt meditada i molt pensada.felicitats per la decició doncs to mereixes i disfruta el teu temps sensa la agenda tant i tant plena.
    feliu

    ResponElimina
  9. albert estic molt content que et jubilis

    ResponElimina